Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Marketing polityczny w sztywnym gorsecie mediów

 

XII Ogólnopolska Konferencja Marketingowa Marketing polityczny w sztywnym gorsecie mediów  odbyła się 20 i 21 marca 2014 roku w Centrum Biznesu  i Przedsiębiorczości UJK. Organizatorami konferencji był Instytut Nauk Politycznych WZiA UJK w Kielcach, Instytut  Politologii WNS UWr, Polskie Towarzystwo Marketingu Politycznego, Towarzystwo Edukacji Obywatelskiej we Wrocławiu oraz SKN „Societas”. Spotkanie poświęcone było problematyce relacji polityki ze środkami masowego przekazu, a zwłaszcza tabloidyzacji życia politycznego, wykorzystania Internetu i najnowszych narzędzi marketingowych. Konferencja skierowana była do szerokiego grona osób zajmujących się marketingiem politycznym, w szczególności studentów i doktorantów politologii. Na konferencji członek TEO Pan Kamil Glinka przedstawił referat W służbie władzy czy społeczeństwa? Media lokalne w wyborach samorządowych w Wałbrzychu.